Кошик
112 відгуків

Обмен / Возврат

Умови обміну та повернення

Інтернет магазин жіночих хутряних виробів "Vip Meh" цінує своїх покупців, тому ми пропонуємо вам тільки якісні товари. Але якщо з якоїсь причини придбана продукція вас не влаштує, товар може бути обміняний або повернутий.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ми гарантуємо повернення товару, придбаного в інтернет магазині "Vip meh" протягом 14 днів з моменту покупки, за умови виконання всіх норм, передбачених Законом України. 

УВАГА! В ВОЄННИЙ ЧАС ПОВЕРЕННЯ МОЖЛИВЕ ТІЛЬКИ ПРИ ОГЛЯДІ ТОВАРУ НА ПОШТІ! ЯКЩО ВИ ЗАБРАЛИ ТОВАР З ПОШТИ ТО МОЖЛИВИЙ ТІЛЬКИ ОБМІН! ПОВЕРНЕННЯ І ТАКОМУ ВИПАДКУ НЕМАЄ!

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.

Обмін товару належної якості проводиться у разі якщо:

Товар не використовувався
Збережено товарний вигляд
Збережено оригінальну упаковку та цінник з інструкцією (прикріплено на рукав).
Є розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром (касовий чи товарний чек чи накладна)

Роз'яснення

При покупці виробу воно реалізується з прикріпленою биркою, на якій вказано інформацію про товар, його вартість, код та інструкцію. Покупець повинен пам'ятати, що відривати або зрізати бирку не рекомендується! Інакше це означатиме, що товар використовувався.

Якщо ви купили виріб собі або рідним, і вже вдома виявилося, що вам не підходить фасон, колір або розмір, необхідно запакувати його назад і повернути до магазину. У тому випадку, якщо ви хоч один раз одягнете виріб на вулицю, повернути товар належної якості, який уже використовувався, не вийде (це прямо прописано у ст. 9 Закону про захист прав споживачів).

Звертаємо вашу увагу, що при отриманні товару поштою або через кур'єра необхідно відразу перевірити зовнішній вигляд виробу, переконатися у відсутності шлюбу та зовнішніх пошкоджень.

Якщо всі умови дотримані, ви можете гарантовано повернути товар, обґрунтувавши причину повернення протягом 14 днів з моменту оплати або отримання. Також ви можете гарантовано обміняти товар за умови, що цей товар є у наявності. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, ви маєте право вибрати:

Придбати якийсь інший товар із наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості
Повернути товар та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару. І тут розрахунки з покупцем здійснюються з вартості товару тимчасово його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються у день розірвання договору. У разі, якщо повернення грошей здійснюватиметься на банківську картку, операція може зайняти до 7 банківських днів.
Що необхідно зробити для того, щоб повернути товар, придбаний через інтернет-магазин «Vip Meh»?

Зателефонувати оператору інтернет-магазину «Vip Meh» та повідомити про повернення
Запакувати товар та відправити його разом із пакетом документів через компанію-перевізника: Нова пошта, Justin
Дочекатися повернення коштів
Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

Споживач, купуючи товар, має право розраховувати, що нормальна робота (застосування, використання) товарів має забезпечуватись протягом гарантійного строку, встановленого на такий товар. Якщо протягом цього часу з'ясується, що придбаний товар є неякісним, покупець має право заявити певні вимоги протягом гарантійного строку.

У разі виявлення недоліків протягом усього гарантійного строку, споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

Пропорційне зменшення ціни
Безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін
Відшкодування витрат на усунення недоліків товару
Звертаємо вашу увагу: згідно із Законом України про захист прав споживачів для сезонних товарів (у тому числі верхній одяг та одяг з натурального хутра) гарантійні терміни надаються на один сезон та обчислюються з моменту настання відповідного сезону:

c 15 березня по 15 травня – для товарів весняного асортименту
з 15 вересня по 15 листопада – для товарів осіннього асортименту
з 15 листопада по 15 березня – для товарів зимового асортименту
Правила обчислення гарантійних термінів для сезонних товарів, які мають іншу сезонну класифікацію, встановлюються законодавством. Гарантійний термін переривається із настанням іншого сезону.

Якщо протягом встановленого гарантійного строку буде виявлено важливі недоліки, що виникли з вини виробника товару чи продавця, підтверджені при необхідності висновком експертизи, споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, та на підставі обов'язкових для сторін правил має право на свій вибір вимагати від продавця чи виробника:

Повернення сплаченої за товар грошової суми
Заміни товару на такий самий товар або на аналогічний із числа наявних у продавця (виробника)

Вимоги споживача, передбачені статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів», не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товару або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.

Що необхідно зробити для того, щоб повернути товар, придбаний через інтернет-магазин «Vip Meh»?

Зателефонувати оператору інтернет-магазину «Vip Meh» та повідомити про повернення
Запакувати товар та відправити його разом із пакетом документів через компанію перевізника: Нова пошта, Justin
Дочекатися результатів експертизи
Дочекатися повернення коштів

УВАГА! В ВОЄННИЙ ЧАС ПОВЕРЕННЯ МОЖЛИВЕ ТІЛЬКИ ПРИ ОГЛЯДІ ТОВАРУ НА ПОШТІ! ЯКЩО ВИ ЗАБРАЛИ ТОВАР З ПОШТИ ТО МОЖЛИВИЙ ТІЛЬКИ ОБМІН! ПОВЕРНЕННЯ І ТАКОМУ ВИПАДКУ НЕМАЄ!

 

 

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner